Karabağ FK oyuncusu Marko Jankoviç sekiz maç ceza aldı. Sport24.az'ın haberine göre, bu karar AFFA Disiplin Kurulu tarafından alındı.
Ağdam temsilcisine 74000 manattan fazla para cezası verildi.
Buna, Ağdam temsilcisinin Sabah'a yenildiği (1:2) Azerbaycan Kupası yarı final aşamasının rövanş maçında yaşananlar neden oldu.
Maçtan sonra "Karabağ" oyuncusu Marko Jankoviç ikinci sarı kartını gördü. Karadağlı orta saha oyuncusu, koridorda hakeme fiziksel baskı yapmaya çalıştığı ve hakemi tehdit ettiği için 8 maçtan men edilecek.
"Karabağ" oyuncunun bu hareketlerinden dolayı 25.500 manat ödeyecek.
Ağdam kulübünün kalecisi Mateus Koxalski direkt kırmızı kart gördüğü için bir maç ceza aldı ve kulübe 1.000 manat para cezası verildi.
O maçta "Karabağ" taraftarlarının sahaya yabancı madde atması nedeniyle kulüp 2.000 manat zarar gördü. Taraftarların piroteknik madde kullanması nedeniyle 7.000 manat ödenecek. Bu taraftarlar toplu halde hakaret içeren ifadeler de kullandılar. Bu nedenle kulüp 8.000 manatından vazgeçecek. Maçın yapıldığı stadyum zarar gördü ve tahrip edildi. Ağdam temsilcisine bu nedenle 5.000 manat para cezası verildi ve 70 koltuğa verilen zararı karşılayacak.
"Karabağ"ın teknik direktörü Hüseyin Seyidov hakeme fiziksel baskı yapmaya çalıştı ve hakarete uğrattı. H.Seyidov'a 6 maç ceza verildi ve kulübe 18.000 manat para cezası verildi. "Karabağ" çalışanı İlgar Şamilov oyunun resmi görevlisine fiziksel baskı yapmaya çalıştı. Kendisine beş maç ceza verildi ve kulüp 8.000 manat zarar gördü.
Ayrıca, Sabah kulübüne de söz konusu karşılaşmada yaşananlar nedeniyle para cezası verildi.
Masazır temsilcisi beş sarı kart alması nedeniyle 700 manat, taraftarların sahaya yabancı madde atması nedeniyle 2.000 manat, sahaya yetkisiz kişilerin girmesi nedeniyle 6.500 manat, taraftarların piroteknik madde kullanması nedeniyle ise 3.000 manat ödemek zorunda kalacak.