"Karabağ" kulübü futbolcusu Marko Jankovic sekiz maç ceza aldı.
İdman.Biz, AFFA Disiplin Kurulu'nun bu konuda karar verdiğini bildiriyor.
Bunun nedeni, 22 Nisan'da oynanan Azerbaycan Kupası 1/2 finalinin "Sabah" ile rövanş maçında yaşananlardır.
Böylece, maç bittikten sonra Jankovic, hakemin kararına itiraz ettiği için ikinci sarıdan kırmızı kart gördüğü, koridorda hakeme fiziksel baskı yapmaya çalıştığı ve hakemi tehdit ettiği için önümüzdeki 8 kupa maçını kaçıracak. Bu nedenle Ağdam kulübü 25.500 manat zarar etti.
Karşılaşmanın 37. dakikasında "Karabağ" takımının 99 numaralı kalecisi Mateus Koxalski, rakibi açık bir gol fırsatından mahrum ettiği için doğrudan kırmızı kartla cezalandırıldı ve 1 maç ceza aldı, "Karabağ" takımı ise 1.000 manat para cezası aldı.
Ağdam kulübü, taraftarların sahaya yabancı madde atması nedeniyle 2.000 manat, piroteknik madde kullanılması nedeniyle 7.000 manat, toplu olarak aşağılayıcı ifadeler kullanılması nedeniyle 8.000 manat ve sektörde hasar ve yıkıma neden olunması nedeniyle 5.000 manat para cezası aldı. Statta kırılan 70 adet koltuğun neden olduğu hasar "Karabağ" takımı tarafından karşılanmalıdır.
Maç bittikten sonra "Karabağ" takımı antrenörü Hüseyn Seyidov, hakeme fiziksel baskı yapmaya çalıştığı ve hakarete ettiği için 6 maç ceza aldı, takım ise 18.000 manat para cezası aldı.
Ağdam kulübü çalışanı İlgar Şamilov, maçın resmi görevlisine fiziksel baskı yapmaya çalıştığı için 5 maç ceza aldı, kulüp ise 8.000 manat para cezası aldı.
Ayrıca, "Sabah" takımı 5 oyuncu sarı kart gördüğü için 700 manat zarar etti.
Masazır temsilcisi ise taraftarların sahaya yabancı madde atması nedeniyle 2.000 manat, sahaya yetkisiz kişilerin girmesi nedeniyle 6.500 manat ve piroteknik madde kullanılması nedeniyle 3.000 manat para cezası aldı.