Manchester City'den ayrılacağı iddia edilen Josko Gvardiol açıklama yaptı. Sport24.az'ın haberine göre, defans oyuncusu "Şehirler"de mutlu olduğunu söyledi:
"Hakkımdaki haberleri duyuyorum. Bunların hepsi sadece söylenti. Manchester City'de mutluyum ve önemli olan bu".
Gvardiol, geride kalan sezonda Premier Lig'de 18 maçta 2 gol attı ve 2 asist yaptı.