"İmişli", Misli Premier Ligi'nin 31. haftasında Kuba Olimpiyat Spor Kompleksi stadyumunda "Zire" ile 0-0 berabere kaldı. Sport24.az'ın haberine göre, bölge temsilcisinin teknik direktörü Jorj Kaşkilya, maçtan sonra düzenlenen basın toplantısında gazetecilerin sorularını yanıtladı:
- Maçtan sonra görünmediğim için Reşad Sadıkov'dan özür diliyorum. Çok iyi bir maç oldu. Her iki takım da kazanmak istedi. İlk yarıda iyi oynadık. Rakibe göre daha fazla gol pozisyonu yarattık. İkinci yarıda rekabetçi bir oyun vardı. Son 20 dakikada "Zire" daha aktifti. Bu yüzden savunma yaptık. Bence beraberlik adil bir sonuç. Bu sezon "Zire"ye mağlup olmadık. Önemli olan "İmişli"nin hedefine ulaşmış olması. Oyuncularımı tebrik ediyorum. Her maçta mücadele ettiler. "Zire"ye ülke kupası finalinde başarılar diliyorum.
- İç saha maçlarınızı başka bir stadyumda oynasaydınız, "İmişli" daha üst sıralarda olabilir miydi?
- Bilmiyorum. Bizim sahamız burası, burada oynamalıyız. Elimizden geleni yaptık.
- Basında çıkan haberlere göre, kulüp yönetimi gelecek sezon için İspanyol bir teknik direktörle anlaşmış. Bu konuda ne söyleyebilirsiniz?
- Bu konuda bir şey söyleyemem.