Misli Premier Ligi'nin 30. haftasında "İmişli", "Araz-Nahçıvan"ı 1-0 mağlup etti. Sport24.az'ın haberine göre, maç sonrası basın toplantısında konuk takımın çalıştırıcısı Jorge Casquilha medya önüne çıktı.
- Oyuncularımı tebrik ediyorum. Tebriklerim sadece bu maç için değil, şampiyonluk için de geçerli. Önemli bir maçtı. Bu galibiyetle elit ligdeki yerimizi %99 oranında garantiledik. Yarın "Gebele"nin maçını izleyeceğiz. 1. ligden gelmiş olsak da 36 puan topladık. 7 galibiyet kazandık. Taraftarlarımıza minnettarım. Onları da tebrik ediyorum, uzun yoldan geliyorlar. Maça gelirsek, galibiyeti hak ettik. İlk yarıyı çok iyi geçirdik. İkinci yarıda rüzgarın aleyhimize olacağını biliyorduk. Ancak rakibin tehlikesini önleyebildik.
- Takımı sonraki maçlara hazırlamakta sorun yaşayacak mısınız?
- Motive etmek kolay olacak. Zor olan şey baskı olmasıydı. "Gebele"nin yarınki maçından sonra iyi bir ruh hali daha iyi olabilir.
- Rollo'nun durumu nasıl?
- Ağrısı var. 1. gün muayene edilecek.