"Maçın zor olacağını biliyorduk. Teknik direktör bize bunu anlatmıştı." Sport24.az'ın haberine göre, bu sözler Neftçi futbolcusu İmad Faraj tarafından söylendi.
Oyuncu, Misli Premier Ligi'nin 30. haftasında Karvan-Yevlah'ı üç golle yendikleri maçla ilgili düşüncelerini paylaştı:
"Rakibi analiz ettik. Son sırada yer almalarına rağmen kolay bir maçın bizi beklemediğini biliyorduk. Buna hazırlanmıştık. İlk yarının sonlarında ben fark yarattım ve oyun açıldı."
Kanat oyuncusu, ikinci yarıda iki gol daha attıktan sonra biraz rahatladıklarını ekledi:
"İkinci yarıdaki iki golden sonra biraz rahatladık. Oyun daha büyük bir skorla bitebilirdi. 4:0, 5:0 da olabilirdi. 3:0 da hiç de kötü bir sonuç değil. Bizim için esas olan dördüncü sıradaki yerimizi korumak için üç puan kazanmaktı."