"Şimal"e teşekkür ediyorum. İlginç bir maç oldu. Rakibi analiz ettik. Son iki turda "Baku Sporting"i mağlup ettiler ve lider "Şafa"dan puan aldılar. İkinci Lig'e düşmemek için son sıranın üzerine çıkmak istediklerini biliyorduk. Çok istekliydiler. Biz de Şamahı'ya 3 puan için geldik. Maalesef, elimize geçen şansları değerlendiremedik. Rakibin de şansları oldu. Bence maçın adil sonucu beraberlikti.
Bu, futbol Birinci Ligi'nde mücadele eden MOİK'in baş antrenörü İlham Yadullayev tarafından belirtildi.
Son turda Hacmaz'ın "Şimal" takımıyla 1-1 berabere kaldıkları maçtan bahsetti. Büyük olasılıkla, "askerler" şampiyonayı altıncı sırada tamamlayacak. Hedefi kalmayan bir takımı motive etmek ne kadar zor? Milli takımımızın, "Neftçi", "Şemkir", "Kapaz" ve "Karvan"ın eski veteran futbolcusu, 50 yaşındaki antrenör de bu konuda konuştu:
"Her maç için motivasyon var. Takımın hedefleri var. Buraya geldiğimizde iyi bir mücadeleci takım yaratmaya karar verdik. Bence bunu başardık da. Yüksek sıralar için oynadığımızı söylemiyorum. Bugün turnuva tablosunun ortasındayız. Her maça motivasyonla çıkmaya çalışıyoruz. Doğru, yukarı çıkmayacağımız ve aşağı düşmeyeceğimiz için futbolcuları motive etmek biraz zor. Ama işimiz bu. Şampiyonanın son maçına kadar 3 puan için çıkacağız," dedi prosport.az'a yaptığı açıklamada.
İlham Yadullayev, bir sonraki turda mali durumu iç açıcı olmayan "Mingeçevir" ile deplasman maçı hakkında şunları söyledi:
"Bir sonraki turdaki rakibimiz üçüncü sırada ve ikinci sıra için mücadele ediyor. Son turda kaybettiler. Ama bence sağlam, güçlü bir rakip. Analiz edeceğiz. En azından Mingeçevir'den 1 puanla dönmeye çalışacağız."