"Şampiyonluğu kazanmak bizim için özel bir öneme sahip. Bu başarı hem kulübün tarihi hem de futbolcular için çok önemli."
Bu sözler, Azerbaycan Premier Ligi'nin galibi olan "Sabah"ın Brezilyalı futbolcusu Igor Nogueira tarafından söylendi.
O, Azerbaycan şampiyonasının son yıllarda geliştiğini ve ligde rekabetin arttığını belirtti.
"Bence birkaç yıl sonra lig daha da güçlü olacak. Şampiyona zaten yeterince kaliteli. Takımlar arasındaki rekabetin artması bunu açıkça gösteriyor," dedi AZERTAC'a yaptığı açıklamada.
Merkez savunma oyuncusu, takımın Avrupa kupalarındaki hedeflerinden de bahsetti: "Şampiyonlar Ligi'nde mücadeleye eleme turundan başlayacağız. Umarım "Sabah" lig aşamasına yükselebilir. Takımımızın bunu başarmak için potansiyeli var."
Igor Nogueira ayrıca Azerbaycan'daki hayatından memnun olduğunu da vurguladı:
"Azerbaycan'ı çok seviyorum. Güzel bir ülke. İnsanlar bana karşı her zaman samimi ve nazik oldular. Kendimi burada çok rahat hissediyorum."
Belirtmek gerekir ki, "Sabah" tarihinde ilk kez Azerbaycan şampiyonu oldu. Takım, sezonun bitimine 2 hafta kala 75 puanla turnuva tablosuna liderlik ediyor.