Fenerbahçe'nin Haziran ayının ilk haftasında UEFA'dan yaklaşık 15 milyon euro ceza alacağı iddiası gündeme geldi.
Lent.az, Türkiye medyasına dayanarak, Sercan Hamzaoğlu'nun haberine göre, Fenerbahçe'ye Haziran ayının ilk haftasında UEFA'dan yaklaşık 15 milyon euro ceza geleceğini bildiriyor.
Cezanın büyük kısmı mali limitini aşmakla ilgili.
Kulüp süreci yakından izliyor ve kararın yakında resmi olarak açıklanması bekleniyor.
Öte yandan, Fenerbahçe'nin Haziran ayının ilk haftasında 92 milyon euro ödemesi gerekiyor. 2026 yılının sonuna kadar ödenmesi gereken toplam 150 milyon euro borcu da var.