Bayern Münih'in forvet oyuncusu Harry Kane, Şampiyonlar Ligi yarı finalinde PSG ile oynanan maçtaki Joao Pedro Pineyro'nun hakemliğinden memnun değil.
Idman.Biz, karşılaşmanın 1-1 berabere bittiğini bildiriyor.
"Hayal kırıklığına uğradım. Bu yıl kazanmaya çok yakındık. Elbette her şampiyonluğu kazanmayı hayal ediyorduk. Bunu başaracak kadar iyiyiz. Bu yüzden şimdi bu kadar acı veriyor.
Bence maçı izleyen herkes [hakemlikle ilgili] aynı sonuca varacaktır. Geçen hafta elle oynama nasıl dikkate alındı da bu hafta (Neves'te) alınmadı? Mendes kesinlikle ikinci sarı kartı almalıydı. Hakem nedense fikrini değiştirdi. Durum böyle: İki ayaklı maçlarda biraz şansa ihtiyacınız var. Bunun gibi küçük şeyler belirleyici bir rol oynayabilir," dedi Kane.