"Barcelona" İspanya La Liga'da şampiyon oldu. Sport24.az'ın haberine göre Katalan temsilcisi XXXV. turda "Real"i mağlup ederek (2:0) bitime üç hafta kala altın madalyaları garantiledi.
Takımın teknik direktörü Hansi Flick, "Marca"ya yaptığı açıklamada şampiyonluğu şu şekilde değerlendirdi:
"Bu anı asla unutmayacağım. İlk kez "El Clasico"da galip gelerek şampiyonluğumuzu ilan ettik. Taraftarlarımız için inanılmaz anlar oldu. Gerçekten çok iyi oynadık ve harika bir zafer kazandık".