"Oyuncular tüm güçleriyle oynadılar. Onlara bir itirazım yok. Kazanabilirdik de, kaybedebilirdik de."
İdman.Biz, bu sözlerin "Karabağ"ın teknik direktörü Gurban Gurbanov tarafından Azerbaycan Premier Ligi'nin 31. haftasında "Gebele" ile oynanan maçtan sonra söylendiğini bildiriyor.
Maç 1:1 berabere bitti.
"Disiplinli, mücadeleci bir takımla berabere kaldık. "Gebele" hem oyunu hem de karakteri açısından belki de daha iyi yerlerde olmalıydı. Kakhaber Tskhadadze iyi bir sistem kurmuş. Şampiyonanın sonuna yaklaşıyoruz. Hem fiziksel hem de psikolojik yorgunluk futbolcuları etkiliyor. Önümüzde iki maçımız var. O maçlara ciddi hazırlanmalıyız. Bence sonuç oyuna göreydi," diye ekledi Gurbanov.
"Karabağ", bitime iki hafta kala 63 puanla turnuva tablosunda ikinci sırada yer alıyor.