Güney Kore milli takımı DÇ-2026'nın grup aşamasının üçüncü turunda Güney Afrika Cumhuriyeti takımına yenildi. Sport24.az haber veriyor ki, Asyalılar 3 puanla grubu 3. sırada tamamladı.
Milli takımın baş antrenörü Hon Mon Bo, Güney Afrika takımına yenilgi sonrasında FIFA sitesinde açıklama yaptı:
"Galip gelmek istiyorduk, çok çalıştık, ancak olmadı. Acı veren bir gol yedik ve sonrasında eşitliği sağlamak için çabaladık. Galip gelemememizin nedeni benım."