Güney Kore milli futbol takımının baş antrenörü Hong Myung-bo, 2026 Dünya Kupası'ndaki başarısız performansın ardından istifa etti.
Spor.Biz haber veriyor ki, "Yonhap" ajansı bu konuda bilgi yayınladı.
Uzman özel bir basın toplantısında taraftardan özür diledi ve sonucun responsibility için tüm sorumluluğu üzerine aldığını belirtti.
Güney Kore takımı grup aşamasında üç puan aldı ve A Grubu'nda üçüncü sırada yer aldı. Takım play-off'a yükselemedi.