Manchester City teknik direktörü Josep Guardiola, Premier Lig'in 35. haftasında Everton ile oynanan maçta takımının puan kaybetmesine tepki gösterdi.
İdman.Biz maçın 3-3 berabere bittiğini bildiriyor.
"Gerçekten iyi bir maçtı. İlk yarıda harika oynadık. Çok iyi oynadık. İkinci yarıda onlar yükseldi ve belki de o kadar agresif değildik ve tabii ki sonra gol yedik. Geri döndükten sonra gerçekten İngiliz oyunu oynadılar - bire bir durumlarda çok agresif, çok agresiflerdi. Ama genel olarak gerçekten iyi oynadık," dedi Guardiola BBC'ye.
Bu maçtan sonra Everton, 48 puanla İngiltere Premier Ligi'nde 10. sırada yer alırken, Manchester City 71 puanla ikinci sırada. Arsenal ise 76 puanla lider durumda bulunuyor.