İngiliz futbol kulübü "Manchester City"nin teknik direktörü Josep Guardiola, VAR sistemi hakkında sert bir açıklama yaptı.
İdman.Biz'in haberine göre, İspanyol uzman BBC'ye yaptığı açıklamada, takımının hakem ve VAR kararlarından zarar gördüğünü belirtti.
Guardiola, "Manchester City"nin 2024 ve 2025'te kaybettiği iki İngiltere Kupası finalini örnek gösterdi. Ona göre, o maçlarda hakemler ve VAR üzerlerine düşen işi yapmadı.
Uzman, buna rağmen takımın suçu hakemlerde aramaması gerektiğini vurguladı. O, bu gibi durumlarda "Manchester City"nin daha iyi oynaması ve sonucu kendi oyunuyla çözmesi gerektiğini kaydetti.
"VAR yazı tura atmak gibi. Bu yüzden her şeyi daha iyi yapmalı, en iyi pozisyonda olmalısın," diye ekledi baş antrenör.
"Manchester City", İngiltere Premier Ligi'nde 35 maçın ardından 74 puanla ikinci sırada yer alıyor.