Barcelona'nın eski defans oyuncusu ve "Andorra" kulübünün sahibi Gerard Pique, takımının 38. haftada "Albacete"ye 0-1 mağlup olmasının ardından Segunda'da altı maç ceza aldı.
İdman.Biz bu haberi AS'ye dayanarak bildirdi.
Mağlubiyetin ardından Pique, diğer takım üyeleriyle birlikte maçın hakemi Alonso De Ena Wolf'u tehdit etti ve oyununu eleştirdi. Bu durum toplantı tutanağına da kaydedildi.
Disiplin Komitesi, Pique'yi altı maç ceza ve iki ay maçlara katılmaktan men etme kararı aldı. Diskalifikasyon, "hakemlere karşı küçük saldırganlık" nedeniyle uygulandı. İki aylık diskalifikasyon ise "sportif saygınlığı ve terbiyeyi aşağılayan kaba ve kamusal eylemler" nedeniyle uygulanıyor.
Kulübe ayrıca 1500 euro para cezası verildi ve stadyum iki maç için kısmen kapatıldı.