Galatasaray'ın Türkiye Süper Ligi'nin 31. haftasında ezeli rakibi Fenerbahçe'yi 3-0 mağlup etmesi Bakü'de büyük bir coşkuyla karşılandı.
İdman.Biz'in haberine göre, maçın bitiminden hemen sonra başkentteki "sarı-kırmızılı" taraftarlar sokaklara akın ederek zaferi kutlamaya başladı.
Zafer yürüyüşünün ana merkezi Denizkenarı Bulvarı oldu. Ellerinde takımlarının bayraklarını taşıyan yüzlerce taraftar, sloganlar atarak şampiyonluk yolundaki bu önemli başarıyı kutladı.