Türkiye Süper Ligi'ndeki İstanbul derbisi, "Galatasaray"ın güvenilir bir zaferiyle sona erdi.
Lent.az'ın haberine göre, "sarı-kırmızılılar" kendi sahasında "Fenerbahçe"yi 3:0 mağlup etti.
Oyunda ilk golü 40. dakikada Victor Osimhen attı. İkinci yarıda Barış Yılmaz 67. dakikada penaltıdan farkı artırdı.
Maçın sonlarına doğru Lucas Torreira 83. dakikada üçüncü golü atarak maçın nihai sonucunu belirledi.
"Fenerbahçe" ise 62. dakikada Ederson Moraes'in kırmızı kart görmesiyle sahada 10 kişi kaldı.