Türkiye Süper Ligi'nin XXXIII. haftasında lider "Galatasaray", "Antalyaspor"u ağırladı. Sport24.az'ın haberine göre, karşılaşma "Cim-Bom"un 4-2'lik galibiyetiyle sona erdi.
Maçta ilk golü, ilk yarıya eklenen 3. dakikada konuk ekipten Soner Dikmen kaydetti. Diğer 5 gol ise ikinci yarıda atıldı. Önce 56. dakikada sahneye çıkan Mario Lemina, oyuna denge getirdi. 62. dakikada Soner Dikmen hem kendisinin, hem de takımının ikinci golünü kaydetti. Golden sadece 4 dakika sonra Viktor Osimhen skoru yeniden eşitledi. 88. dakikada Osimhen dublesini yaptı. Maçın normal süresine eklenen 5. dakikada ise Kaan Ayhan maçın skorunu belirledi.
Böylelikle "Galatasaray", 77 puan toplayarak bitime bir hafta kala üst üste 4. kez, toplamda ise 26. kez şampiyonluğa ulaştı.