"Oyun hakkında çok konuşmaya gerek görmüyorum. Ciddi hazırlanmıştık. Evde daha iyi oynayacağımızı düşünüyorduk."
Idman.Biz, "Karvan-Yevlah"ın teknik direktörü Füzuli Memmedov'un, Azerbaycan Premier Ligi'nin 30. haftasında "Neftçi" ile oynanan maçın ardından bu sözleri söylediğini bildiriyor.
Oyun 3:0 "Neftçi" lehine sonuçlandı.
"İlk gole kadar takım planlı oynuyordu. Sadece pozisyon hatasından yediğimiz gol olumsuz etki yarattı. Üç maçımız kaldı. Şans varsa, son ana kadar mücadele edeceğiz."
İlk yarının sonlarında rakibin bu kadar rahat gol atacağını beklemiyorduk. İkinci golden sonra oyunumuzda düşüş olduğunu söyleyebilirim. Bu da normal. Mağlup olmak istemiyorduk. 0:2'den sonra geri dönüş yapmak çok zordu," diye ekledi Memmedov.
"Karvan-Yevlah", 14 puanla turnuva tablosunda son sırada yer alıyor ve 11. sıradaki "Gebele"nin 6 puan gerisinde.