"Maç beklediğimiz gibi gergin geçti. Her iki takım da sahada adeta dövüşken bir futbol sergiliyordu. Rakibi de tam olarak analiz etmiştik. Futbolcularımızı maça galibiyet için motive etmiştik. Onlar da bunu yapmak için çok mücadele etti. Bir gol maçın kaderini belirledi. Maçın gidişatında sistem değişikliği yapıp skoru eşitledik, sonra da galibiyet için değişiklikler yaptık. Ama "Turan Tovuz"un savunma hattı çok iyi. Rakibe hata yaptırmaya çalıştık. Bir gol pozisyonumuz oldu, onu da değerlendiremedik. Kaybettik. Artık söz söyleyemiyorum. Her futbolcuya teşekkür ediyorum. "Turan Tovuz"u tebrik ediyorum, Avrupa kupalarında onlara başarılar diliyorum".
Sport24.az haber veriyor ki, bu sözleri "Karvan-Yevlax"ın teknik direktörü Fizuli Memmedov Misli Süper Lig'in 31. haftasında "Turan Tovuz"la yapılan maçtan sonra düzenlenen basın toplantısında söyledi.
O, gazetecilerin sorularını da yanıtladı.
- Takımda, I. Lig'den yeniden yüksek lige yükselme potansiyeli görüyor musunuz?
- Altyapı açısından gelecek sezonun sonunda Süper Lig'e dönmesi için her türlü şart var. Takımın kadrosunda da potansiyelli futbolcular var. Süper Lig'e yeniden geri dönmek istiyorsak, iyi bir takım kurmalıyız. Bunun için şampiyona bittikten sonra yönetimle görüşmelerimiz olacak. İyi bir takım kurup yeniden Süper Lig'e geri dönebiliriz.
- En çok hangi noktaya üzüldünüz?
- Çok maçımız oldu ki galibiyet de alabilirdik. Çocukça hatalardan goller yedik. Çok anlar var. Maçları tek tek sayabilirim, hepsi hatırımda. Kaybettiğimiz puanlar oldu. Onlar bize hava-su gibi lazımdı. Deplasmanda "Turan Tovuz"u yenmek zor. Ama evde galibiyet alabileceğimiz maçlar az değildi.