"İlk olarak şunu söylemeliyim ki, "İmişli" bizden daha istekliydi. Futbolu daha "aç" futbolcular oynamalıdır. İsteksiz futbol oynamıyorlar, futbolcu sahada istekli olmalıdır. Bugün üstünlüğümüz olduğunu söylemiyoruz. Futbolda böyledir, olmasa da sonuna kadar savaşmalısın. Bu an büyük rol oynadı. "İmişli" bu yüzden kazandı."
Sport24.az'ın haberine göre, bu sözler "Araz-Nahçıvan"ın baş antrenörü Andrey Demchenko tarafından Misli Premier Ligi'nin 30. haftasında "İmişli" ile yapılan maçtan sonra düzenlenen basın toplantısında söylendi.
Ayrıca gazetecilerin sorularını yanıtladı.
- Futbolcularda neden istek yok?
- Çünkü "aç" diyorlar. Futbolu kazanmak isteyen oyuncular oynamalıdır.
- Gelecek sezon takımda kalırsanız, kadronun büyük bir bölümünü değiştirecek misiniz?
- Şu anda bu yönde görüşmeler yok. Bu soru hakkında bir şey söyleyemem. Çünkü kaderimin nasıl olacağını bilmiyorum.