FIFA, "Karabağ" futbol kulübüne transfer yasağı getirdi.
İdman.Biz'in haberine göre, karara göre takım, önümüzdeki üç transfer dönemi boyunca yeni oyuncu kaydedemeyecek.
Yasağın nedenleri henüz açıklanmadı.
"Karabağ" basın sözcüsü Anar Hacıyev'in "Qafqazinfo"ya verdiği bilgiye göre, Ağdam temsilcisine konuyla ilgili henüz resmi bir yazı ulaşmadı: "Sorunun ne olduğu bilinmiyor ve bunun ciddi bir sorun olduğunu düşünmüyoruz".
Belirtmek gerekir ki, FIFA aynı yasağı "Neftçi"ye de uygulamış, ancak bu karar daha sonra kaldırılmıştı.