"Neftçi"den sonra "Karabağ" da FIFA'nın hedefi haline geldi. Sport24.az'ın haberine göre, üst spor kurulu, Ağdam kulübüne önümüzdeki 3 "transfer penceresi"nde yeni futbolcu almasına dair yasak getirdi.
Benzer bir ceza bir süre önce "Neftçi"ye de uygulanmıştı. Ancak başkent temsilcisi kısa sürede sorunu çözdü.
Söz konusu yasak genellikle herhangi bir transferin ödemesinin yapılmaması veya gecikmesi gibi durumlarda FIFA tarafından uygulanır. Ancak "Karabağ"ın bu yönde hiçbir mali sorunu bulunmuyor ve kulüp bu konuyla ilgili FIFA'ya başvuruda bulundu.