Haziran ayının ilk haftasında "Fenerbahçe"nin UEFA'dan yaklaşık 15 milyon euro ceza alacağı iddiası gündeme geldi.
Lent.az, Türkiye medyasına dayanarak, Sercan Hamzaoğlu'nun haberine göre, "Fenerbahçe"nin Haziran ayının ilk haftasında UEFA'dan yaklaşık 15 milyon euro ceza alacağını bildirdi.
Cezanın büyük bir kısmı mali limitin aşılmasıyla ilgili.
Kulüp süreci yakından takip ediyor ve kararın yakında resmi olarak açıklanması bekleniyor.
Öte yandan, "Fenerbahçe"nin Haziran ayının ilk haftasında 92 milyon euro ödemesi gerekiyor. 2026'nın sonuna kadar ödenmesi gereken toplam 150 milyon euro borcu da bulunuyor.