Fenerbahçe, Türkiye Süper Ligi'nin XXXI. haftasında deplasmanda Galatasaray'a 0-3 mağlup oldu. Sport24.az'ın haberine göre, maçta ikinci sarı karttan kırmızı kart gören "Sarı-Lacivertliler"in kalecisi Ederson bir dizi açıklamada bulundu.
Brezilyalı kaleci resmi sosyal medya hesabından taraftarlardan özür diledi:
"Bu gece yaşananlardan dolayı taraftarlardan ve takım arkadaşlarımdan özür dilerim. Hakemin kararı yanlıştır ve hala buna katılmıyorum. Bize karşı haksızlık yapıldığını düşünüyorum."