Türkiye Süper Ligi'nin 31. haftasında "Fenerbahçe"yi 3-0 mağlup eden "Galatasaray" kulübü, maçın sonunda rakibine art arda göndermelerde bulundu. İstanbul temsilcisi bu galibiyetle üst üste dördüncü, toplamda ise 26. şampiyonluk yolunda büyük bir avantaj elde etti.
İdman.Biz'in haberine göre, "Galatasaray"ın ikinci golünden sonra "Fenerbahçe" taraftarları deplasman tribününde meşaleler yakarak aşağıda oturan "sarı-kırmızılı" taraftarların başlarına attılar. Kulübün İngilizce dilindeki "X" hesabı bu görüntüleri paylaşarak rakibin adresine sert ifadeler kullandı.
Paylaşımda, "Fenerbahçe" taraftarlarının boşa giden bir sezonu daha kutladıkları" sözleri yer aldı.