"Fenerbahçe" taraftarı, Türkiye Süper Ligi'nin 31. haftasında "Galatasaray"a mağlup olduktan sonra (0:3) sinirlerine hakim olamayarak televizyonunu kullanılmaz hale getirdi.
İdman.Biz görüntünün sosyal medyada yayıldığını bildiriyor.
Buna göre, öfkeli "Fenerbahçe" taraftarı önce televizyonu yumruğuyla kırdı, sonra da pencereden sokağa attı.
Bilgi için ekleyelim, bu mağlubiyet şampiyonluk yarışında "Fenerbahçe"ye ciddi bir darbe vurdu ve onlarla "Galatasaray" arasında 7 puanlık bir fark oluştu. Şu anda 1. sırada olan "Galatasaray"ın 74, 2. sıradaki "Fenerbahçe"nin ise 67 puanı var.