"Fenerbahçe" takımını yeni bir futbolcu ile güçlendirdi. Sport24.az'ın haberine göre, İstanbul temsilcisi Afrikalı oyuncu Amara Diuf ile 5 yıllık sözleşme imzaladı.
Kulübün basın servisi hakkında bilgi yayınladı.
17 yaşındaki kanat oyuncusu son olarak Senegal'de "Generation Foot" akademisinde oynadı.
Diuf, Senegal takımı ile U-17 yaş kategorisinde Afrika şampiyonu oldu ve turnuvada 5 golle en iyi golcü oldu.