"Fenerbahçe"nin yeni başkan adayları – Aziz Yıldırım ve Hakan Safi'nin yeni teknik direktör hakkındaki planları belli oldu. Sport24.az'ın haberine göre, her iki başkan adayı da Filip Luis'i takımın "dümeninin başında" görmek istiyor.
Bu konuda Brezilya medyasından "RTI Esporte" bilgi verdi.
Teknik direktörlük kariyeri boyunca sadece ülkesinin "Flamengo" kulübünü çalıştırmış olan Brezilyalı, bu yılın Mart ayından itibaren işsizdir. 2024 yılının Ocak ayından teknik direktörlüğe başlayan Filip, önce "Flamengo U-17"ye, ardından "Flamengo U-20"ye, sonunda ise ana takıma liderlik etti.