"Como"nun teknik direktörü Cesc Fabregas, İngiltere Premier Ligi ve gelecekte bu ülkeye olası dönüşü hakkında düşüncelerini paylaştı. Sport24.az'ın haberine göre, İspanyol uzman, Premier Lig'i dünyanın en iyi şampiyonası olarak gördüğünü söyledi:
"Premier Lig dünyanın en iyi ligi. Bunu her zaman açıkça söyledim. Oyuncu olarak da böyle hissediyordum. Şimdi de hem antrenör hem de taraftar olarak bu fikirdeyim. Jose Mourinho bir keresinde Chelsea'de oynadığım zaman bana, önümde daha 30 yıllık bir kariyer olduğunu söylemişti. Yani, 10 yılı "Como"da geçirebilir ve yine de Premier Lig'e gidebilirim. Futbol tahmin edilemezdir. Her şey bir anda değişebilir. Bugün zirvedesin, yarın aşağıda olabilirsin. Gelin, şimdiki anın değerini bilelim ve geleceğin ne getireceğini görelim. Hissettiğim gibi antrenman yaptırıyorum. Oyunu seviyorum. Sadece sonuç için antrenörlük yapmam. Buna ihtiyacım yok, kendi prensiplerim var."
Belirtmek gerekir ki, "Como" şu anda Cesc Fabregas'ın liderliğinde Serie A'da başarılı sonuçlar gösteriyor. Takım 35 maçtan sonra 62 puanla 5. sırada yer alıyor ve Avrupa kupalarına katılma mücadelesi veriyor.