"Karabağ"da yedek takıma gönderilen Elvin Caferquliyev, sosyal medya hesabından bir paylaşım yaptı. Sport24.az'ın haberine göre, antrenmandan bir fotoğraf paylaşarak, "İyiyim, her şey için Allah'a şükür" dedi.
Elvin, kulübün iç kurallarını ihlal ettiği için geçen ay yedek takıma gönderildi.