"Böyle bir sahada, zorlu şartlarda kazanmak sevindirici. Futbolcular sıkıntı çektiler." Sport24.az'ın haberine göre, bu sözler Neftçi futbolcusu Elvin Bedelov tarafından söylendi.
Defans oyuncusu, Karvan-Yevlah'ı üç cevapsız golle yendikleri Misli Premier Ligi'nin 30. hafta maçıyla ilgili düşüncelerini paylaştı:
"Oyuncularımız sonuna kadar mücadele ettiler. Hem büyük farklı bir galibiyet elde ettik, hem de gol yemedik. Bu beni daha da sevindiriyor. İnanıyorum ki, sonraki maçlarda da kalemizde gol görmeyeceğiz. Önceki maçlara baktığımızda takımda artış var. Bunu hissediyoruz. Oyuncular birbirini daha iyi anlıyor. İnanıyorum ki, son maçlarda da böyle oynarsak, hedefimize ulaşacağız."
Bedelov, zorlu bir takvimin onları beklediğini sözlerine ekledi: "Takımımıza inanıyorum. Böyle devam edersek, sorun olmayacak ve hedefimize ulaşacağız. Biraz daha dişlerimizi sıkalım. Son üç maçımız kaldı. Sahada maksimumumuzu vermeliyiz."