"Oyunların gergin geçmesi, şampiyonanın son turlarına denk gelmesiyle ilgili. Ayrıca, "Difai" ligden düşmemek için kritik puanlar kazanmaya çalışıyordu ve bu nedenle sahada tüm gücüyle mücadele ediyordu."
Bu sözler "Şefa"nın teknik direktörü Elgiz Keremli tarafından söylendi.
Genç uzman, takımının ligin 25. haftasında "Difai" ile berabere kaldığı maç hakkındaki düşüncelerini paylaştı.
"Bu da oyunun daha zorlu ve rekabetçi geçmesine neden oldu. Stadın kötü durumda olması ise takımımızın kaliteli futbol sergilemesini engelliyordu. Bu tür sahalar ister istemez takımların güç farkına etki ediyor ve oyunu daha da zorlaştırıyor. Bence bu karşılaşmada iki puan kaybettik. Son turlarda bize bir galibiyetin yetmesi futbolcular üzerinde ek baskı yaratabilir. Aynı zamanda, şanssızlık faktörünü de belirtmek gerekiyor. Çünkü son iki maçta çok sayıda yüzde yüz gol fırsatı yaratmamıza rağmen, fırsatlardan gerektiği gibi yararlanamadık. Yine de takımıma inanıyorum ve bir sonraki turda istediğimizi başaracağımıza inanıyorum," dedi sport24.az'a yaptığı açıklamada.
Puanını 54'e yükselten "Şefa" liderliğini sürdürüyor. 15 puanı bulunan "Difai" ise son sırada yer alıyor.