Birinci Lig'deki mücadelenin sonuna iki hafta kala, en yakın takipçisi "Sabail"in 5 puan önünde olan lider "Şefa", bir sonraki maçını "Cebrail"e karşı oynayacak.
Bakü temsilcisinin 34 yaşındaki teknik direktörü Elgiz Keremli, fanat.az'a yaklaşan maçla ilgili konuştu.
"Çok önemli bir maça çıkacağız. Kazanırsak şampiyonluğu resmileştirecek ve hedefimize ulaşacağız. Kolay olmayacağını biliyoruz çünkü şampiyonanın sonuna geliyoruz. Her maçın kendine özgü zorluğu var. Ama her zamanki gibi oyuncularımıza inanıyorum. Antrenmanlarda çok istekli ve aktif görünüyorlar, bu maçı sabırsızlıkla bekliyorlar. Bizi sevindireceklerine inanıyorum," dedi.
"Şefa" - "Cebrail" karşılaşmasının 15 Mayıs'ta yapılacağını belirtelim. Bina kasabası stadyumunda yapılacak olan karşılaşmanın başlama düdüğü 17:00'da çalacak.