"Oyunların gergin geçmesi şampiyonanın son turlarına denk gelmesiyle ilgili. Ayrıca, "Difai" ligden düşmemek için önemli puanlar kazanmaya çalışıyordu ve bu nedenle sahada tüm gücüyle mücadele ediyordu." Bu sözler, Sport24.az'a yaptığı açıklamada "Şefa"nın baş antrenörü Elgiz Keremli tarafından söylendi.
Genç uzman, takımının ligin 25. turunda Difai ile berabere kaldığı maç hakkındaki görüşlerini paylaştı:
"Bu da oyunun daha zor ve rekabetçi geçmesine neden oldu. Stadın kötü durumda olması ise takımımızın kaliteli futbol sergilemesini engelliyordu. Bu tür sahalar ister istemez takımların güç farkını etkiliyor ve oyunu daha da zorlaştırıyor. Bence bu karşılaşmada iki puan kaybettik. Son turlarda bize bir galibiyetin yetmesi futbolcular üzerinde ek baskı yaratabilir. Bununla birlikte, şanssızlık faktörünü de belirtmek gerekiyor. Çünkü son iki maçta çok sayıda yüzde yüzlük gol pozisyonu yaratmamıza rağmen, fırsatlardan gerektiği gibi yararlanamadık. Buna rağmen, takımıma inanıyorum ve bir sonraki turda istediğimize ulaşabileceğimizi düşünüyorum."
Belirtmek gerekir ki, puan sayısını 54'e yükselten "Şefa" liderliğini sürdürüyor. 15 puanı olan "Difai" ise son sırada bulunuyor.