PSG Başkanı Nasser Al-Khelaifi, Paris kulübünün mevcut gelişimi ve teknik direktör Luis Enrique hakkında iddialı açıklamalarda bulundu. Kulüp başkanı, İspanyol uzmanın gelişini kariyerinin en başarılı adımlarından biri olarak görüyor. Sport24.az'ın haberine göre, Al-Khelaifi, "CBS Sports Golazo"ya yaptığı açıklamada Enrique'nin hem profesyonel hem de insani özelliklerini ön plana çıkardı:
"Luis Enrique'yi kulübe getirmek için belki de 15 yıl müzakere ettik. O, sadece dünyanın en iyi antrenörlerinden biri değil, aynı zamanda inanılmaz bir insan. Takımı, oyuncuları ve hatta Fransız medyasıyla olan zorlu ilişkileri mükemmel bir şekilde yönetiyor."
Kulübün istikrarlı bir proje üzerinde ilerlediğini söyleyen başkan, yakın gelecekte bireysel ödüllerin de geleceğine inanıyor:
"Bu, uzun vadeli bir planın sonucu. En yetenekli oyuncuları ve güçlü bir antrenörü bir araya getirdik. Önümüzdeki 3-5 yıl içinde kadromuzda Altın Top kazanan oyuncular olabilir."
Al-Khelaifi ayrıca takımdaki atmosferin değiştiğini ve oyuncuların özverisini özellikle vurguladı:
"Onlar sadece sahada koşan oyuncular değil, gerçek savaşçılar. Biz bir aileyiz, PSG ailesi. Luis Enrique futbol dünyasında büyük bir değişiklik yarattı ve onunla gurur duyuyorum."