"Tüm Turan Tovuz taraftarlarını tebrik ediyorum." Sport24.az'ın haberine göre, bu sözleri bölge temsilcisinin Yönetim Kurulu Başkanı Ehtiram Guliyev kulübün basın servisine yaptığı açıklamada söyledi.
Fonksiyoner, Avrupa kupalarına katılmaya hak kazanmaları hakkında şunları söyledi:
"32 yıllık özlemin ardından bunu başardık. Şehrimize yeni bir sevinç ve heyecan geldi. Bir futbol şöleni yaşadık. Öncelikle teknik direktörümüze, futbolculara ve en çok da taraftarlara minnettarım. Bu yıl taraftarlarımızı çok üzdük. İnanıyorum ki, iyi bir sonuçla onların sevinçlerine sebep olacağız."
Guliyev ayrıca taraftarlar için iyi haberleri olduğunu da söyledi:
"İlk Avrupa kupası maçını Tovuz şehrinde yapmak için elimizden geleni yapıyoruz. Sezon boyunca bizden çok uzakta kaldılar. Buna karşılık onlara bir Avrupa kupası maçı hediye etmek istiyoruz. Tüm taraftarlarımızın gözü aydın olsun. Bölge ilçelerinden destek istiyorum. Ağstafa, Kazah, Gedebey ve Şemkir'den destek bekliyoruz. "Turan Tovuz" sadece bir şehrin takımı değil. Bütün Batı'nın takımıdır. Herkesi tebrik ediyorum."