"Tüm "Turan" taraftarlarını tebrik ediyorum. 32 yıllık hasretten sonra Avrupa kupalarındayız."
İdman.Biz'in haberine göre, bu açıklama "Turan Tovuz" kulübü Yönetim Kurulu Başkanı Ehtiram Guliyev tarafından yapıldı.
"Şehrimize yeni bir sevinç, yeni bir heyecan geldi. Bugün bir futbol festivali yaşadık. Öncelikle teknik direktörümüze, futbolcularımıza ve özellikle taraftarlarımıza minnettarım. Onları bu yıl çok üzdük. İnanıyorum ki böyle güzel bir sonuçla sevinçlerine vesile oluruz. Taraftarlara bir müjdemiz daha var: Avrupa kupası maçını Tovuz şehrinde yapmak için elimizden geleni yapıyoruz. Taraftarların sezonun belirli bir bölümünde takımdan uzak kalması yerine, onlara Avrupa kupası maçını hediye etmek istiyoruz. Tüm "Turan"lıların gözü aydın olsun. Özellikle bölgede - Ağstafa, Kazak, Gedebey, Şemkir'de yaşayanlardan destek istiyoruz. "Turan" sadece Tovuz'un değil, tüm Batı bölgesinin takımıdır. Herkesi tebrik ediyorum, bayramınız mübarek olsun!" dedi.
"Turan Tovuz"un "Karvan-Yevlax" karşısında 1-0'lık bir galibiyet elde ettiğini belirtmek gerekir.