Türkiye Süper Ligi'nin 31. haftasında Galatasaray'a 0:3 mağlup olan Fenerbahçe'de kaleci Ederson, disiplinsizliği ile gündeme geldi. Brezilyalı kaleci, kırmızı kart gördükten sonra sinirini VAR monitöründen çıkardı.
İdman.Biz'in haberine göre, maçın 67. dakikasında Yunus Akgün'e yapılan faul sonrası hakem Yasin Kol penaltı noktasını gösterdi. Karara sert şekilde itiraz eden ve yerine geçmeyi reddeden Ederson, ikinci sarı kartla oyundan atıldı.
Büyük bir öfkeyle sahayı terk eden kaleci, kenardaki VAR monitörüne sert bir darbe indirdikten sonra doğrudan soyunma odasına yöneldi.