Atletico Madrid teknik direktörü Diego Simeone, takımıyla Arsenal arasında oynanacak Şampiyonlar Ligi yarı finalinin ikinci maçı öncesinde konuştu.
İdman.Biz'in haberine göre, Madrid'de oynanan ilk maç berabere (1:1) sonuçlandı.
"Bence herkes her zaman şampiyonluk için mücadele ediyor. Ama aslında oyuncular ve teknik direktörler sadece maçın başlamasını istiyor. Kim daha iyi oynarsa şansı daha yüksek olacak ve herkes güçlü yönlerinden en iyi şekilde yararlanmak istiyor.
Oyuncuların en iyi şekilde performans gösterebilmeleri için oyunun gerekliliklerini anlayarak gerektiği gibi oynamaya çalışacağız. Ne istediğimizden eminiz ve kendimize güveniyoruz. Ama her şey bize bağlı olmayacak.
Neye ulaşmak istediğimize dair zaten net bir fikrimiz var. Umarım bunu takıma elimizden geldiğince aktarırız ve iyi bir oyun sergileriz," AS, Simeone'den alıntı yapıyor.