Misli Premier Ligi'nin XXXI. haftasında oynanan "Sumgayıt" – "Araz-Nahçıvan" (2:1) maçının ardından konuk takımın teknik direktörü Andrey Demchenko düşüncelerini paylaştı: Sport24.az'ın haberine göre, uzman maçla ilgili şunları söyledi:
– Bugün oyunumuz iyiydi. İyi fırsatlarımız oldu ama kullanamadık. Mağlubiyetten kendimiz sorumluyuz. Rakip basit hatalarımızdan yararlandı. Aradan sonra gol attık ve ileri atıldık. Oyunu kontrol eden taraf bizdik. Ama sonra kendi kalemize attığımız golle mağlup olduk. Sahada kazanmak için "ölmelisin". Tüm gücünü ortaya koymalısın. İşin yarısı bu. Herkes elinden geleni yapmalı. Bazı futbolcular galibiyeti yeterince istemedi. Kazanmak için sahada %100, %150'sini ortaya koymalısın. Biri aksıyorsa, tüm takım acı çeker.