PSG'li futbolcu Ousmane Dembele, Şampiyonlar Ligi'nde Bayern Münih'e karşı oynadıkları yarı final ilk maçını değerlendirdi. Sport24.az'ın UEFA'ya dayandırdığı habere göre, maçta duble yapan Fransız forvet, 5-4'lük galibiyet hakkında şunları söyledi:
"Kendine inanan ve sürekli hücum futbolu oynayan iki takımın muhteşem düellosu oldu. Yarı finale yakışan bir maçtı. Bayern'in üst düzey bir takım olduğunu biliyorduk. Gol farkı bir olsa da sonuçtan memnunuz.
Oyunun sonlarına doğru tempoyu düşürdük. Bayern'in hızlı futbolu nasıl oynadığını iyi anladık. Önümüzde rövanş maçı var ve finale çıkmak için Münih'e gideceğiz."
Takımlar arasındaki rövanş maçı 6 Mayıs'ta oynanacak.