Napoli teknik direktörü Antonio Conte, Bologna maçının ardından sert açıklamalarda bulundu. Deneyimli teknik adam,
takımının oyunun başlangıcındaki zayıf performansından ve agresiflik eksikliğinden duyduğu memnuniyetsizliği dile getirdi.
Sport24.az'ın haberine göre, DAZN'a konuşan uzman, bazı bölümlerin oyunun kaderini belirlediğini vurguladı.
Takımının genel oyunundan tamamen hayal kırıklığına uğramadığını söyleyen Conte, psikolojik noktalara dikkat çekti:
"Performanstan tamamen hayal kırıklığına uğramadım, ancak bazen şeytan oyuna karışır ve bu sefer de öyle oldu. Pres yaparken daha agresif olmalıyız. Yarı gönüllü oynarsak, sadece enerji ve zaman kaybederiz. Bu sezon 2-0 geriye düştüğümüz ilk maç değil ve bu bir tesadüf olamaz."
Teknik direktör, eleştiri hedefinde olan genç forvet Rasmus Hojlund'u savundu:
"Takımdaki tek santrafor ve sürekli oynuyor. Rotasyon yapma fırsatımız az oldu. Henüz 23 yaşında ve büyük bir potansiyele sahip. Onun hakkında olumsuz konuşmak doğru olmaz."
Genç yetenek Alisson Santos'tan da bahseden Conte, futbolcunun gelişiminden duyduğu memnuniyeti dile getirdi:
"Gittikçe daha çok gelişiyor. Çalışkanlığı sayesinde seviyesini artırıyor. Rakipler seni tanıdıkça oyun daha da zorlaşıyor ama Alisson'un geleceği parlak."