1907'de kurulan İtalyan futbol kulübü "Como" üç ay sonra Avrupa'da ilk maçına çıkacak. Bu, Cesc Fabregas'ın takımının Serie A'da ilk altıya girmesinin ardından 10 Mayıs'ta açıklandı.
Lent.az'ın dış medyaya dayandırdığı haberine göre, Arsenal, Chelsea ve Barcelona'nın eski orta saha oyuncusu ve şu anda Como'nun teknik direktörü olan 39 yaşındaki Fabregas, takımına ilk kez bir Avrupa kulüp yarışmasında oynama şansı verdi.
Fabregas'ın takımı, 10 Mayıs'ta İtalya Şampiyonası'nın 36. haftasında Verona'yı 1-0 mağlup etti.
Bu, Como'nun 65 puan toplamasını sağladı ve şimdi altıncı sıradan Avrupa kupaları bölgesine girmesi garanti.
Fabregas'ın takımı bu pozisyonun altına düşmeyecek, çünkü takipçileri kalan iki maçta onlara yetişemeyecek.
Ancak başarılı bir sonuçla Como, Serie A madalyası bile alabilir. Üçüncü sıradaki Juventus'un sadece üç puan gerisindeler.
Böylece, 119 yaşındaki kulüp üç turnuvadan birine katılmaya hak kazanabilir. İtalya şampiyonasında ilk dört sırayı alan takımlar Şampiyonlar Ligi'ne, beşinci sırayı alan takım Avrupa Ligi'ne ve altıncı sırayı alan takım Konferans Ligi'ne katılmaya hak kazanacak.
Hatırlatalım ki "Inter", İtalya şampiyonluğunu 21. kez kazandı.