Real Madrid'in orta saha oyuncusu Eduardo Camavinga, Şampiyonlar Ligi çeyrek finalinde Bayern'e (1-2) karşı oynanan ikinci maçta oyundan atıldıktan sonra taraftarların kendisine yönelik nefretinden bahsetti.
Idman.Biz'in haberine göre, 86. dakikada futbolcu, rakip yarı sahada Münihli forvet Harry Kane'e faul yaptı ve düdükten sonra topu rakibe vermeyi reddetti. Bunun üzerine hakem Slavko Vincic ona ikinci sarı kartı gösterdi.
"Kırmızı kart mı? Kötü bir anı. Hiç beklemediğim talihsiz bir olaydı. Beni incitti ama bu oyuncu olmanın bir parçası. Yaşananlardan sonra [sosyal medyadan] tamamen vazgeçtiğimi söylersem yalan söylemiş olmam. Bence sosyal medya olmadan daha iyi olacağız. Futbol hataları affetmez. 10 iyi maç çıkarabilirsin ama birinde hata yaparsan insanlar unutacak."
Onlar [takım arkadaşları] hemen beni desteklemek için soyunma odasına geldiler. Bunun benim hatam olmadığını ve hakem hatası olduğunu söylediler. Ben de bunu bir hata olarak kabul ettim. Hatta ertesi gün kulüp bana bunun benim hatam olmadığını belirten mesajlar gönderdi," diye aktarıyor Cadena Ser, Camavinga'nın sözlerini.