"Öncelikle Allah'a şükranlarımı sunmak istiyorum."
Bu sözler, "Neftçi" futbolcusu Breno Almeyda tarafından söylendi.
Brezilyalı oyuncu, Misli Premier Ligi'nin 31. turunda "Şamahı"yı üç gollük farkla yendikleri maçla ilgili düşüncelerini paylaştı.
"Tüm takım arkadaşlarıma minnettarım. Sahada gerçekten harika bir iş çıkardılar. Elde ettiğimiz her sonuç, yaptığımız işin, çektiğimiz emeğin karşılığıdır. Antrenmanlarda yaptıklarımızı maç sırasında da sahaya yansıtmaya çalışıyoruz," dedi sport24.az'a yaptığı açıklamada.
Karşılaşmada serbest vuruştan güzel bir gole imza atan oyuncu, gol attığı için mutlu olduğunu söyledi:
"O golü atabildiğim için Tanrı'ya şükrediyorum. Serbest vuruşları genellikle Emin Mahmudov kullanıyor. Onun gibi bir futbolcuyla aynı takımda oynamak benim için bir onur."