"Betis", İspanya La Liga'nın 36. haftasında "Elche"yi 2-1 mağlup etti.
İdman.Biz'in bildirdiğine göre, bu galibiyet "Sevilla"ya 2005/2006 sezonundan bu yana ilk kez UEFA Şampiyonlar Ligi'ne katılma hakkı kazandırdı.
"Betis", İspanya'nın en üst liginde 57 puanla beşinci sırada yer alıyor. Altıncı sırada 50 puanı bulunan "Celta Vigo"nun gerisinde kalmayacaklar. Avrupa'nın en iyi kulüp yarışmasında mücadele eden diğer İspanyol takımları "Barcelona" (91 puan), "Real Madrid" (77), "Villarreal" (69) ve "Atletico Madrid" (63)'dir.
2005/06 Şampiyonlar Ligi sezonunda "Betis", "Liverpool", "Chelsea" ve "Anderlecht" ile aynı grupta üçüncü oldu.