Uğursuz bir sezon geçiren "Beşiktaş" bugün yönetim kurulu toplantısı yaptı. Sport24.az'ın haberine göre, toplantıda teknik direktör Sergen Yalçın'ın geleceği görüşüldü.
Bu bilgi "A Spor" televizyonu tarafından yayınlandı.
İstanbul devi, Türk uzmanla yola devam etme kararı aldı. Süper Lig'de son hafta maçının ardından yönetim, 53 yaşındaki teknik direktörle görüşecek ve yeni sezonun planları çizilecek.
Belirtmek gerekir ki, Segen Yalçın, Ağustos 2025'te "Beşiktaş"ın teknik direktörlüğüne atandı. "Ağ-karalar" (Siyah-Beyazlılar), Süper Lig'de 33 maçın ardından 59 puan topladı ve turnuva tablosunda 4. sırada yer alıyor.